نقشه گام به گام جدید طراحی سایت چیست - ساخت سایت

Wiki Article

حتما بخوانید: برنامه نویسی چیست؟ تمام نکات کلیدی راجع به برنامه نویسی

علاوه بر ویژگی های ذکر شده در مورد طراحی وب سایت بایستی به سئو پذیر بودن سایت هم توجه کنیم. یک سایت حرفه ای و خوب بایستی طوری طراحی شده باشد که در رنکینگ های گوگل رتبه بالایی به دست اورد .

اما برنامه نویسی وب متفاوت است. یک برنامه نویس وب کدهایی را مینویسد که کاربر نمیتواند آن‌ها را ببیند و آن کدها بصورت مستقیم تاثیری روی ظاهر سایت ندارند و در پشت صحنه اجرا میشوند، برای مثال مقالات را از پایگاه داده یا دیتابیس در پشت صحنه میگیرند و به کاربر نشان میدهند.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که وارد یک وب‌سایت فروشگاهی شوید و بهم ریختگی و تم نه چندان چشم‌نواز سایت حسابی ذهن‌تان را بهم بریزد؟ همه‌ی ما برای یک بار هم که شده این اتفاق را تجربه کرده‌ایم و اکثرا فرار را بر قرار ترجیح داده‌ایم!

قبل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید خودتان را به جای افرادی که تمایل خرید از شما را دارند قرار داده و انتظارات احتمالی آنها را حدس بزنید.و سعی کنید که تمامی انتظاراتی که مشتری شما نیاز دارد را برآورده سازید.

- قدمت دارند: با اینکه دنیای وب هر روز در حال تغییر است، اما این به معنای مشروعیت شرکت‌های طراحی نوپا نیست. با تغییرات هر روزه‌ی فضای وب، شرکت‌‌های بسیار زیادی یک شبه سر برآورده‌اند و به همان سرعت از گود خارج شده‌اند.

- طراحان این شرکت‌ها با نحوه‌ی تبدیل مخاطب به مشتری آشنایی دارند: یک شرکت طراحی سایت خوب تنها به زیباسازی وب‌سایت شما توجه نمی‌کند، بلکه این تیم متشکل از طراحان و متخصصان گوناگون به خوبی می‌داند که چطور بازده سایت را افزایش دهد.

- با طراحی ریسپانسیو آشنایی دارند: طراحی ریسپانسیو یکی از ملزومات طراحی سایت در این روزهاست و گوگل هم در این زمینه با ما موافق است. پس بسیار مهم است که شرکت طراحی سایت انتخابی شما به خوبی با متدهای ریسپانسیو کردن سایت و سازگار ساختن آن با پلتفرم‌‌های گوناگون آشنایی داشته باشد.

خب بهتر است بررسی کنیم هر یک از این ها چه مزایا و معایبی دارند؟

این روزها که کسب و کارهای اینترنتی رونق چشم‌گیری گرفته‌اند، افراد زیادی تمایل به چنین مشاغلی، از جمله طراحی وبسایت پیدا کرده‌اند. همچنین از آنجایی که در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای سنتی به سمت اینترنتی شدن پیش می‌روند و تغییر مسیر می‌دهند، بازار کار مشاغلی مانند طراحی سایت پرطرفدار شده است.

در حقیقت طراحی وب سایت فروشگاهی این امکان را برای شما فراهم می کند، که بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید.

اینگونه است که بسیاری از ایده های ناب شرکت ها در فضای وب هیچ گاه آنطور که باید اجرایی نمی شوند.

اعتماد مشتری بالاتر می رود، این روش به این صورت است که پس از ثبت سفارش و تحویل کالا در مکان مورد نظر، هزینه آن پرداخت می شود.

- نام وب‌سایت‌‌های فعال در روزمه‌ی آن‌ها مي‌درخشد: چه چیزی بیشتر از نمونه‌‌های کاری، مناسب بودن یک شرکت طراحی سایت را به شما نشان می‌دهند؟ حتما رزومه‌ی شرکت را به‌خوبی بررسی کنید و به دیدن اسکرین شات نمونه کارها اکتفا نکنید.
علاوه بر تیم توسعه دهنده و طراح سایت، مشاغل زیادی برای پدید آمدن یک سایت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند تا سایت مورد نظر در کسب وکار خود به بهترین شکل ممکن ظاهر شود.

ادامه مطلب قیمت طراحی سایت از تیم وب داران را می خوانید.

به زبانی ساده‌تر تعریف طراحی سایت عبارت است از ساخت صفحات وب یا ریدیزاین و بهینه سازی سایت‌های قدیمی که در بستر اینترنت انجام می‌شود.

اکثر کارفرمایان برای انتخاب شرکت مناسب با مشکلاتی مواجه هستند . مواردی که لازم است قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت به آنها توجه کنید:

شرکت وب‌ رمز اینجا در سال ۱۳۸۱ و با هدف ارائه‌ی کیفیتی بین‌المللی وارد عرصه‌‌ی طراحی سایت و خدمات تخصصی وب شده است.

آیا تجربه ای در صنعت، بازار یا حل یک مشکل تجاری مشابه دارید؟

قبل از آن که به سراغ شرکت در کارگاه‌های متفاوت بروید، بهتر است در مورد کار و وظایف طراحان وبسایت و روش‌های کسب درآمد از این راه تحقیق کنید و با پستی‌ها و بلندی‌های این مسیر آشنا شوید. در قدم نخست، لازم است به خوبی فکر کنید و ببینید که آیا واقعا به کار طراحی سایت علاقه دارید و یا صرفا به خاطر درآمد، آن را انتخاب کرده‌اید؟ در واقع شما باید بدانید که علاقه، یکی از اساسی‌ترین مواردی است که سبب پیشرفت شما در هر کاری می‌شود.

در تصورتان یک وب سایت فروشگاهی را در نظر بگیرید که بازدید کننده نتواند به آسانی به محتوا آن دسترسی پیدا کند و یا جستجو قوی نداشته باشد. سردرگمی کاربر می تواند بر ذهنیت او نسبت به سایت و برند شما اثری منفی گذاشته و احتمال اینکه مشتری سایت ادامه شما را ترک کند و دیگر باز نگردد نیز افزایش می یابد.

چگونه پیشنهادات ویژه در صفحات مختلف فروشگاه را نمایش دهیم ؟

در سایت‌های استاتیک امکان تغییر محتوای سایت توسط مدیر آن وجود ندارد و برای این کار باید یا یک طراح سایت را استخدام کنید و یا طراحی سایت را یاد بگیرید! البته امروزه با سایت منبع توجه به وجود سیستم‌های پیشرفته‌ مدیریت محتوا، مانند وردپرس، استفاده از سایت‌های استاتیک بسیار کمتر شده است.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که توانسته محبوبیت فراوانی در بین کاربران اینترنتی پیدا کند به طریقی که حدود بیش از نصف از سایت‌های دنیا با این سیستم ساخته شده‌اند.

این هزینه علاوه بر پول، شامل وقت و طراحی سایت فروشگاهی انرژی شما نیز می‌شود. چند مورد از روش‌های یادگیری این مهارت را در ادامه ذکر کرده‌ایم:

بدون وب سایت، یک کارآفرین ریسک زیادی می کند، زیرا ممکن است مشتریان بالقوه و درآمد بالقوه را از دست بدهد. یک وب سایت جذاب با محتوای با کیفیت خوب و ظاهری شیک، کاربران را درگیر می کند و به آنها اجازه می دهد با وب سایت شما تعامل داشته باشند و محصول یا خدمات شما را خریداری کنند. آگاهی از برند را افزایش دهید

طراحی سایت فروشگاهی در وب لیزا با آخرین متدهای طراحی و در بالاترین میزان کیفیت با ساختاری قابل تغیر و توسعه انجام می شود.

Report this wiki page